Restitutiebeleid

GEEFT TERUG

----

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten producten kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten voor intiem of hygiënisch gebruik, gevaarlijke producten of brandbare gassen of vloeistoffen.

Overige artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

* Cadeaubonnen

* Downloadbare software

* Bepaalde producten voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om te retourneren, moet u ons een kwitantie of aankoopbewijs overleggen.

Gelieve uw aankoop niet terug te sturen naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt verleend: (indien van toepassing)

* Boeken met duidelijke gebruikssporen.

* Cd, dvd, VHS-band, software, videogame, band of grammofoonplaat die is geopend.

* Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of waarvan bepaalde onderdelen ontbreken om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.

Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, aangezien het even kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepubliceerd.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je na het doorlopen van al deze stappen je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@feelinglight.be.

Sale artikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden gerestitueerd.

Ruilen (indien van toepassing)

Cadeaus

Als het geretourneerde artikel bij aankoop is gemarkeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed dat gelijk is aan de waarde van uw retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau is geïdentificeerd, of als de schenker er de voorkeur aan geeft het artikel eerst te ontvangen en later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en weet hij dat je het artikel hebt geretourneerd.

Verzenden

Om een ​​product te retourneren, moet u bellen naar +32 496 75 50 00

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor de retourzending hiervan in mindering gebracht.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is om je geruilde product te ontvangen variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan $ 60 verzendt, kunt u overwegen een bezorgservice te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een bezorgverzekering kunt afsluiten. We kunnen niet garanderen dat we het artikel dat je aan ons retourneert zullen ontvangen.